Listopad to dla branży eventowo-szkoleniowej okres mocno napiętego kalendarza. Na rynku rozpoczynają się poszukiwania firm specjalizujących się w organizacji firmowych wigilii, integracji świątecznych i konferencji około-bożonarodzeniowych. Słowem: Święta czas zacząć!
Jak dobrze zorganizować udany event świąteczny?
Przede wszystkim liczy się POMYSŁ i jego perfekcyjne wykonanie. Eventy świąteczne niezależnie od charakteru posiadają swój istotny cel. Sukces w tym, aby go dobrze zidentyfikować.
Podsumowanie roku, integracja pracowników czy wzmocnienie wizerunku marki można zrealizować na wiele ciekawych sposobów, niekoniecznie wydając ogromne sumy i realizując święta w święta ten sam scenariusz – karp, prezenty i życzenia.
Ważne jest zrozumienie istotny terminu „event świąteczny”. Kryje się za nim przede wszystkim tradycja, którą warto podtrzymać – to ona tworzy klimat tego wyjątkowego okresu. Dobra atmosfera zorganizowanego wydarzenia wpływa na relacje uczestników, poziom komunikacji i chęć przyszłej współpracy w ramach realizacji celów biznesowych firmy.
Wybór odpowiedniego miejsca, cateringu, atrakcji, scenografii, oświetlenia i efektów dźwiękowych – wszystko ma znaczenie i decyduje o tym, jak zapamiętamy to wyjątkowe spotkanie. Warto przy tej okazji pomyśleć o uatrakcyjnieniu świątecznego eventu na przykład aktywnościami teambuildingowymi, które dostarczą uczestnikom wielu emocji i wniosków rozwojowych.
Dobrze przygotowany świąteczny event integracyjny to taki, którego smak, zapach i wspomnienie – pozostają w sercach uczestników na długo.
Szukając ciekawego pomysłu na tegoroczną wigilię, integrację czy konferencję świąteczną dla swojej firmy, skontaktuj się z nami. Z chęcią opowiemy o naszych projektach i scenariuszach okolicznościowych.