Poniżej znajdziesz ciekawe artykuły związane z organizowaniem szkoleń i eventów motywacyjnych w duchu edutainment. Pokażemy Ci także naszą pracę “od kuchni” i podzielimy się swoim doświadczeniem. Chcesz wiedzieć więcej? Obserwuj nasz profil na Facebooku.
Pamiętam, jak przy okazji podejmowania ważnych, strategicznych decyzji, niejednokrotnie pojawiał się ktoś, kto mówił, że każda zmiana jest na lepsze. W tym stwierdzeniu była kropla prawdy, jednak często bywało, że oprócz niej był również cały ocean myślenia życzeniowego i nieuzasadnionego optymizmu. Te straszne zmiany…
Pytanie, które często pojawia się podczas rozważania zakupu lub uczestnictwa w grze symulacyjnej – czy to zadziała? Czy rozwinie oczekiwane kompetencje, dostarczy wiedzy i umiejętności, zintegruje grupę? Jak zabawa w drukarzy czy piwowarów pomoże mojej firmie i pozwoli moim pracownikom się rozwijać?
Czy organizacja może się czegoś nauczyć? Ludzie w niej pracujący tak, ale organizacja…? To może brzmieć zaskakująco, ale wiedza i umiejętności zatrudnionych w firmie osób przekładają się na to, jak działa organizacja. Dzięki temu można mówić o organizacjach uczących się.
Dane GUS dotyczące bezrobocia wśród studentów są dramatyczne. Średnio co piąty absolwent nie może znaleźć pracy, a jeżeli już znajdzie to zarabia nawet poniżej 1000PLN! Kiedyś studia były przepustką do lepszego stanowiska i kariery, co stało się dzisiaj?
Przed wysłaniem pracowników na szkolenie, wielu menedżerów chciałoby znać jego efekty. Co przyniesie moim pracownikom to szkolenie, czego się nauczą, w jakiej dziedzinie się rozwiną? Czy jest sens uczestniczenia w grze strategicznej z tego samego zakresu co obowiązki w pracy? Czy – przykładowo – dla pracujących na produkcji gra koncentrująca się na mechanizmach logistycznych (produkcja – magazyn – zbyt) może przynieś korzyści?
Ostatnio wpadł mi w ręce ciekawy, wydany przez PARP raport pt. „Procesy inwestycyjne i strategie przedsiębiorstw w czasie kryzysu”. W raporcie autorzy analizują działania firm, podejmowane w związku z kryzysem, w rozbiciu na poszczególne obszary funkcjonowania firmy. Z zainteresowaniem przeczytałam część o kapitale ludzkim.
Katarzyna Barani Specjalista ds. Szkoleń Exprofesso, doktor psychologii, wykładowca w Studium Pedagogicznym i w Instytucie Psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego katarzyna.barani@uj.edu.pl Monika Dymacz-Kaczmarczyk, MBA Dyrektor Zarządzający Exprofesso, trener biznesu, twórca gier symulacyjnych monika.dymacz@exprofesso.devs
Cudownie byłoby mieć klientów tak zaangażowanych w markę, że samo używanie twojego produktu sprawiałoby im frajdę tak wielką, że rezygnowaliby z innych przyjemności życia.