W zeszłym tygodniu zorganizowaliśmy razem z warszawską agencją Silver Plate event piłkarski w hotelu Narvil. 400 osób wzięło udział w naszym wyzwaniu Quickfire Soccer. To angażujący teambuilding, który wciąga wszystkich uczestników, dając przy tym maksimum zabawy. Gorącą atmosferę wydarzenia dodatkowo podkręcał mecz pomiędzy Polską a Japonią. Nasi reprezentanci godnie pożegnali się z Mundialem, ogrywając piłkarzy z kraju Kwitnącej Wiśni 1:0.
Program i charakter wydarzenia został odpowiednio dopasowany do wymagań naszego Klienta. Wybór padł na projekt Quickfire Soccer, który odpowiednio zmodyfikowaliśmy pod kątem miejsca wydarzenia.
Cel był oczywisty – zmierzyć się z jak największą liczbą przygotowanych przez nas zadań i zdobyć największą liczbę punktów. To co jednak było najistotniejsze w całej zabawie, to chęć podjęcia współpracy z innymi uczestnikami wyzwania.
Projekt Quickfire Soccer opiera swoją strategię budowania zespołu na takich wartościach jak: współpraca, komunikacja, rozwój czy zaangażowanie. Liczyła się także dobra zabawa, która – jak widzicie na zdjęciach poniżej – towarzyszyła wszystkim od pierwszych minut. Uczestnicy eventu udowodnili reprezentacji Polski, jak powinna wyglądać walka o najwyższe cele 😉
Współpraca nad eventem na linii Exprofesso – Klient – Agencja Silver Plate – przebiegała wręcz wzorowo. Świetny kontakt, dobra organizacja i entuzjazm, który udzielał się wszystkim 38 animatorom. To, co warto podkreślić, to fakt iż na przygotowanie piłkarskiego teambuildingu w Serocku mieliśmy zaledwie 8 dni.
Tegoroczny Mundial dla naszych piłkarzy okazał się wielkim zawodem, my jednak będziemy go miło wspominali, właśnie ze względu na udaną realizację programu Quickfire Soccer, który idealnie sprawdza się na eventach firmowych.