W dniach 10-12.XII 2015r. mieliśmy okazję gościć kilkudziesięciu przedstawicieli agencji eventowych, firm szkoleniowych i tour operatorów zainteresowanych Polską jako destynacją.
Do Krakowa na „zmysłowy FAM Trip” przyjechali przedstawiciele Niemiec, Wielkiej Brytanii i Holandii, którzy w trakcie kilku intensywnych dni smakowali w atrakcjach Krakowa i okolic poprzez interaktywne, nietypowe aktywności. W programie znalazły się najciekawsza infrastruktura hotelowo-konferencyjna, gra miejska pokazująca ciekawostki z historii, kultury, sztuki i tradycji Krakowa, gra integracyjna odsłaniająca tajniki komunikacji międzykulturowej, warsztaty kulinarne i wiele, wiele innych zajęć dla ciała i ducha.
Przygotowany przez nas program spotkał się z entuzjazmem naszych gości, którzy uznali tego rodzaju study tour za zupełnie wyjątkowy. I to nas cieszy!
Obok piękna Krakowa, zagranicznych turystów równie mocno zaskoczyła idea edutainment, którą z powodzeniem promujemy od kilkunastu lat, co też wyróżnia nas na tle konkurencji 🙂
Nasz FAM Trip przyniósł oczekiwany cel, ponieważ z rozmów z naszymi gośćmi wiemy, iż z pewnością powrócą do Krakowa, by odkrywać go wraz ze swoimi Klientami.
Zobaczcie, jak było!